Kdo jsem?

Jako asistentka v administrativě pracuji již několik let.
Jsem spolehlivá a dobře organizovaná virtuální asistentka s několikaletou zkušeností v oblasti administrativy. Pracovala jsem s různými firmami a jednotlivci, pomáhající jim zvládat jejich každodenní administrativní úkoly.
Mým hlavním cílem je odlehčit vám od rutinních úkolů, abyste se mohli soustředit na důležitější aspekty své práce.
Mám také bohaté zkušenosti s péčí o zákazníky, s řešením reklamací hlídání splatnosti faktur, vystavování faktur a jejich úhradou.
Spravování sociálních sítí vytváření příspěvků šablon a komunikací se zákazníky. Porozumím vašemu zákazníkovi a aktivně budu reagovat na jejich dotazy a připomínky. Budu sledovat vaše sociální profily, abych zajistila rychlou odezvu a poskytla vysoce kvalitní zákaznickou podporu.
Díky mému silnému komunikačnímu a organizačnímu talentu se postarám o efektivní správu kalendáře, plánování schůzek a koordinaci pracovních termínů. Zajistím, aby byly všechny dokumenty a soubory správně uloženy a organizovány pro snadný přístup. Mám také zkušenosti s přípravou prezentací a zpracováním dat.
Jsem technicky zdatná a rychle se učím novým nástrojům a softwaru. Mám zkušenosti s různými platformami pro správu sociálních médií, s různými komunikačními kanály a aplikacemi vhodnými pro práci nejen virtuální asistentky.
Jako virtuální asistentka jsem zde, abych vám pomohla zefektivnit váš čas a podpořila vás ve vašem profesním růstu.